Info
Ten blog rowerowy prowadzi Ghostbikers z miasteczka Będzin. Mam przejechane 428.95 kilometrów w tym 40.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 9.33 km/h i się wcale nie chwalę.Suma podjazdów to 0 metrów.
Więcej o mnie.
Moje rowery
Nie mam rowerów...Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2015, Maj1 - 0
- 2015, Kwiecień1 - 0
- 2015, Marzec1 - 0
- 2015, Luty2 - 0
- 2015, Styczeń1 - 0
- 2014, Grudzień1 - 0
- 2014, Listopad1 - 0
- 2014, Sierpień1 - 0
- 2014, Lipiec1 - 0
- 2014, Maj1 - 0
- 2014, Kwiecień1 - 0
- 2014, Luty2 - 0
- 2013, Grudzień4 - 1
- 2013, Listopad1 - 1
- 2013, Październik2 - 0
- 2013, Wrzesień5 - 0
- 2013, Sierpień2 - 1
- 2013, Lipiec5 - 9
- 2013, Maj2 - 0
- 2013, Kwiecień4 - 4
- 2013, Marzec4 - 4
- 2013, Luty2 - 1
- 2013, Styczeń2 - 3
- 2012, Grudzień2 - 0
- 2012, Listopad1 - 0
- 2012, Październik3 - 0
- 2012, Wrzesień2 - 8
- 2012, Sierpień2 - 0
- 2012, Lipiec5 - 4
- 2012, Czerwiec1 - 1
Wpisy archiwalne w miesiącu
Kwiecień, 2014
Dystans całkowity: | b.d. |
Czas w ruchu: | b.d. |
Średnia prędkość: | b.d. |
Liczba aktywności: | 0 |
Średnio na aktywność: | 0.00 km |
Więcej statystyk |
- Aktywność Jazda na rowerze
II Otwarte Mistrzostwa Cross Country Ghostbikers o Puchar Prezydenta Miasta Będzina.
Sobota, 19 kwietnia 2014 · dodano: 19.04.2014 | Komentarze 0
Organizatorem imprezy – „II Otwartych Mistrzostw Cross Country Ghostbikers o Puchar Prezydenta Miasta Będzina” jest Będziński Klub Rowerowy „GHOSTBIKERS”
Celem imprezy jest sportowa rywalizacja kolarska, popularyzacja kolarstwa górskiego i wypoczynku na świeżym powietrzu, promocja gminy Będzin i jej terenów rekreacyjnych, wyłonienie najlepszych zawodników w poszczególnych kategoriach wiekowych, wzajemna integracja miłośników kolarstwa górskiego.
Impreza odbędzie się w niedzielę, 11 maja 2014 roku w godzinach od 10:00 do 17:00 na Górze Św. Doroty (Będzin – Grodziec, ul. Fryderyka Chopina).
Uczestnikiem zawodów może być osoba, która Wypełni i wyśle elektroniczny formularz zgłoszeniowy poprzez stronę zawodów http://www.ghostbikers.pl/dorotka2014 .
Zgłosi się w dniu imprezy w Biurze Zawodów okazując dowód tożsamości i podpisując odpowiednią klauzulę o odpowiedzialności i dobrym stanie zdrowia. W przypadku osób nieletnich (do lat 18) można okazać inny dokument potwierdzający tożsamość i wiek oraz należy przedłożyć pisemną zgodę na start w zawodach oraz klauzulą o odpowiedzialności podpisaną przez rodziców lub opiekunów prawnych.
Wniesie opłatę startową na konto organizatora.
Opłaty startowe:
Dzieci do lat 10 (kategoria 1) – bezpłatnie
Pozostałe grupy wiekowe (kategorie) – 30 zł/osoba
Numer rachunku bankowego organizatora
Numer: 94 2030 0045 1110 0000 0253 7970
Nazwa: Będziński Klub Rowerowy GHOSTBIKERS
Adres: 42-500 Będzin, ul. Sielecka 97/16
Tytuł przelewu: Imię i nazwisko - XC Dorotka
Uwaga! Jeżeli do dnia 9 maja 2014 roku uczestnik nie uzyska zwrotnego maila z potwierdzeniem wpłynięcia opłaty startowej, należy okazać potwierdzenie przelewu w Biurze Zawodów.
Nim się zapiszesz, musisz wiedzieć, że…
O udziale w zawodach decydować będzie kolejność zgłoszeń - limit 200 osób - 30 najmłodszych zawodników (zwolnionych z opłat) i 170 zawodników z opłatą wpisową w wysokości 30.00 zł. Jeżeli limit miejsc nie zostanie wyczerpany będzie możliwość zapisania się również w biurze zawodów w dniu imprezy.
Prawo startu mają zawodnicy i zawodniczki na wszystkich typach rowerów (ze względu na rodzaj trasy preferowany rower górski).
Zwycięzcą indywidualnym w każdej kategorii wiekowej zostanie zawodnik, który na mecie uzyska najkrótszy czas przejazdu.
W przypadku małej liczby zgłoszonych zawodników w danej kategorii, mogą być one łączone. Podane liczby okrążeń w każdym wyścigu mogą się zmienić i zostaną dostosowane do panujących warunków atmosferycznych na trasie.
Startujący musi posiadać: kask sztywny, przepisowy i sprawny technicznie rower (dowolny typ), aktualne badania lekarskie dotyczące startu w wyścigu lub oświadczenie o dobrym stanie zdrowia, oświadczenie o odpowiedzialności, dowód tożsamości. Zawodnicy niepełnoletni muszą posiadać pisemną zgodę rodziców lub opiekunów prawnych (w przypadku zgłoszeń indywidualnych).
Każdy zawodnik podczas rejestracji podpisuje oświadczenie, że startuje na własne ryzyko i nie będzie rościł do organizatorów odszkodowania w przypadku urazu lub wypadku. Każdy uczestnik bierze udział w wyścigu na własną odpowiedzialność, dzieci na odpowiedzialność i za zgodą rodziców. Kolarze ubezpieczają się od następstw nieszczęśliwych wypadków we własnym zakresie. Organizatorzy nie odpowiadają za wypadki spowodowane przez zawodników lub osoby towarzyszące w trakcie trwania wyścigu.
W sprawach spornych i nieobjętych niniejszym regulaminem decyduje Sędzia Główny w porozumieniu z organizatorami.
Uczestnikami wyścigu mogą być zawodnicy(-czki) z licencjami PZKol lub innych Narodowych Organizacji Kolarskich oraz amatorzy nieposiadający licencji. Wszyscy zawodnicy ścigają się razem, organizator nie przewiduje osobnych klasyfikacji i nagród dla zawodników z licencją i bez licencji.
Nagrody:
Zwycięzcy wszystkich kategorii (1-3 miejsce) otrzymują puchary oraz dyplomy.
Świadczenia dla zawodników:
W ramach opłaty startowej zawodnik otrzymuje:
- oznakowaną trasę,
- indywidualny numer startowy,
- pomiar czasu,
- zabezpieczenie medyczne w trakcie trwania zawodów,
- puchary oraz dyplomy (trzy pierwsze miejsca w kategorii),
- pamiątkowe dyplomy (dla wszystkich uczestników),
- gorący posiłek.
Na zakończenie zawodów organizator przewiduje konkurs (tombola) podczas którego odbędzie się losowanie nagród rzeczowych wśród tych uczestników, którzy wystartują w zawodach. W przypadku nieobecności wylosowanej osoby nagrodę otrzymuje kolejna wylosowana osoba.
Trasa i pomiar czasu:
Trasa XC będzie poprowadzona i oznaczona w terenie po leśnych ścieżkach. Trasa zawiera sekcje techniczne. Długość pętli wynosi około 2,5 km dla trasy „długiej” oraz około 1 km dla trasy „krótkiej”.
Organizator wyścigu w terminie najpóźniej do 1 tygodnia przed imprezą udostępni na stronie http://dorotka.ghostbikers.pl/ mapę trasy.
Czasy przejazdu zawodników rywalizujących w poszczególnych kategoriach wiekowych będą mierzone za pomocą stoperów. Zwycięzcami we wszystkich kategoriach będą ci zawodnicy, którzy w najkrótszym czasie pokonają zadaną ilość okrążeń wyznaczonej trasy.
W przypadku wystąpienia mniej bezpiecznych punktów na trasie zawodów organizator rozstawi tam osoby zabezpieczające.
Uwaga! Trasa będzie zmieniona w stosunku do zeszłorocznej edycji zawodów.
Uwaga! Dzieci rywalizują na odrębnej trasie tzw. „krótkiej”.
Kategorie wiekowe i długość trasy:
Dzieci (do lat 10) – 1 okrążenie (trasa krótka)
Kat. Młodzik (11-12 lat) – 3 okrążenia (trasa krótka)
Kat. Junior młodszy (13-15 lat) – 1 okrążenie
Kat. Junior ( 16-18 lat) – 2 okrążenia
Kat. Elita (19-30 lat) – 6 okrążeń
Kat. Kobiety (w zależności od ilości uczestniczek – I lub II kategorie) – 2/3 okrążenia
Kat. Masters I (31-40 lat.) – 5 okrążeń
Kat. Masters II ( 41-lat i wzwyż) – 4 okrążenia
Program zawodów:
08:00 Otwarcie Biura zawodów
09:45 Zamknięcie list startujących
10:00 Start uczestników w pierwszej kategorii
+00:15 Starty uczestników w kolejnych kategoriach wiekowych rozpoczynają się po około 15 minutach od zakończenia wyścigu w poprzedniej kategorii.
~16:00 Dekoracje uczestników
~16:30 Konkurs z nagrodami (tombola) – po zakończeniu zawodów.
Dokładny regulamin jest dostępny na stronie http://dorotka.ghostbikers.pl/regulamin/
Serdecznie zapraszamy :)
Celem imprezy jest sportowa rywalizacja kolarska, popularyzacja kolarstwa górskiego i wypoczynku na świeżym powietrzu, promocja gminy Będzin i jej terenów rekreacyjnych, wyłonienie najlepszych zawodników w poszczególnych kategoriach wiekowych, wzajemna integracja miłośników kolarstwa górskiego.
Impreza odbędzie się w niedzielę, 11 maja 2014 roku w godzinach od 10:00 do 17:00 na Górze Św. Doroty (Będzin – Grodziec, ul. Fryderyka Chopina).
Uczestnikiem zawodów może być osoba, która Wypełni i wyśle elektroniczny formularz zgłoszeniowy poprzez stronę zawodów http://www.ghostbikers.pl/dorotka2014 .
Zgłosi się w dniu imprezy w Biurze Zawodów okazując dowód tożsamości i podpisując odpowiednią klauzulę o odpowiedzialności i dobrym stanie zdrowia. W przypadku osób nieletnich (do lat 18) można okazać inny dokument potwierdzający tożsamość i wiek oraz należy przedłożyć pisemną zgodę na start w zawodach oraz klauzulą o odpowiedzialności podpisaną przez rodziców lub opiekunów prawnych.
Wniesie opłatę startową na konto organizatora.
Opłaty startowe:
Dzieci do lat 10 (kategoria 1) – bezpłatnie
Pozostałe grupy wiekowe (kategorie) – 30 zł/osoba
Numer rachunku bankowego organizatora
Numer: 94 2030 0045 1110 0000 0253 7970
Nazwa: Będziński Klub Rowerowy GHOSTBIKERS
Adres: 42-500 Będzin, ul. Sielecka 97/16
Tytuł przelewu: Imię i nazwisko - XC Dorotka
Uwaga! Jeżeli do dnia 9 maja 2014 roku uczestnik nie uzyska zwrotnego maila z potwierdzeniem wpłynięcia opłaty startowej, należy okazać potwierdzenie przelewu w Biurze Zawodów.
Nim się zapiszesz, musisz wiedzieć, że…
O udziale w zawodach decydować będzie kolejność zgłoszeń - limit 200 osób - 30 najmłodszych zawodników (zwolnionych z opłat) i 170 zawodników z opłatą wpisową w wysokości 30.00 zł. Jeżeli limit miejsc nie zostanie wyczerpany będzie możliwość zapisania się również w biurze zawodów w dniu imprezy.
Prawo startu mają zawodnicy i zawodniczki na wszystkich typach rowerów (ze względu na rodzaj trasy preferowany rower górski).
Zwycięzcą indywidualnym w każdej kategorii wiekowej zostanie zawodnik, który na mecie uzyska najkrótszy czas przejazdu.
W przypadku małej liczby zgłoszonych zawodników w danej kategorii, mogą być one łączone. Podane liczby okrążeń w każdym wyścigu mogą się zmienić i zostaną dostosowane do panujących warunków atmosferycznych na trasie.
Startujący musi posiadać: kask sztywny, przepisowy i sprawny technicznie rower (dowolny typ), aktualne badania lekarskie dotyczące startu w wyścigu lub oświadczenie o dobrym stanie zdrowia, oświadczenie o odpowiedzialności, dowód tożsamości. Zawodnicy niepełnoletni muszą posiadać pisemną zgodę rodziców lub opiekunów prawnych (w przypadku zgłoszeń indywidualnych).
Każdy zawodnik podczas rejestracji podpisuje oświadczenie, że startuje na własne ryzyko i nie będzie rościł do organizatorów odszkodowania w przypadku urazu lub wypadku. Każdy uczestnik bierze udział w wyścigu na własną odpowiedzialność, dzieci na odpowiedzialność i za zgodą rodziców. Kolarze ubezpieczają się od następstw nieszczęśliwych wypadków we własnym zakresie. Organizatorzy nie odpowiadają za wypadki spowodowane przez zawodników lub osoby towarzyszące w trakcie trwania wyścigu.
W sprawach spornych i nieobjętych niniejszym regulaminem decyduje Sędzia Główny w porozumieniu z organizatorami.
Uczestnikami wyścigu mogą być zawodnicy(-czki) z licencjami PZKol lub innych Narodowych Organizacji Kolarskich oraz amatorzy nieposiadający licencji. Wszyscy zawodnicy ścigają się razem, organizator nie przewiduje osobnych klasyfikacji i nagród dla zawodników z licencją i bez licencji.
Nagrody:
Zwycięzcy wszystkich kategorii (1-3 miejsce) otrzymują puchary oraz dyplomy.
Świadczenia dla zawodników:
W ramach opłaty startowej zawodnik otrzymuje:
- oznakowaną trasę,
- indywidualny numer startowy,
- pomiar czasu,
- zabezpieczenie medyczne w trakcie trwania zawodów,
- puchary oraz dyplomy (trzy pierwsze miejsca w kategorii),
- pamiątkowe dyplomy (dla wszystkich uczestników),
- gorący posiłek.
Na zakończenie zawodów organizator przewiduje konkurs (tombola) podczas którego odbędzie się losowanie nagród rzeczowych wśród tych uczestników, którzy wystartują w zawodach. W przypadku nieobecności wylosowanej osoby nagrodę otrzymuje kolejna wylosowana osoba.
Trasa i pomiar czasu:
Trasa XC będzie poprowadzona i oznaczona w terenie po leśnych ścieżkach. Trasa zawiera sekcje techniczne. Długość pętli wynosi około 2,5 km dla trasy „długiej” oraz około 1 km dla trasy „krótkiej”.
Organizator wyścigu w terminie najpóźniej do 1 tygodnia przed imprezą udostępni na stronie http://dorotka.ghostbikers.pl/ mapę trasy.
Czasy przejazdu zawodników rywalizujących w poszczególnych kategoriach wiekowych będą mierzone za pomocą stoperów. Zwycięzcami we wszystkich kategoriach będą ci zawodnicy, którzy w najkrótszym czasie pokonają zadaną ilość okrążeń wyznaczonej trasy.
W przypadku wystąpienia mniej bezpiecznych punktów na trasie zawodów organizator rozstawi tam osoby zabezpieczające.
Uwaga! Trasa będzie zmieniona w stosunku do zeszłorocznej edycji zawodów.
Uwaga! Dzieci rywalizują na odrębnej trasie tzw. „krótkiej”.
Kategorie wiekowe i długość trasy:
Dzieci (do lat 10) – 1 okrążenie (trasa krótka)
Kat. Młodzik (11-12 lat) – 3 okrążenia (trasa krótka)
Kat. Junior młodszy (13-15 lat) – 1 okrążenie
Kat. Junior ( 16-18 lat) – 2 okrążenia
Kat. Elita (19-30 lat) – 6 okrążeń
Kat. Kobiety (w zależności od ilości uczestniczek – I lub II kategorie) – 2/3 okrążenia
Kat. Masters I (31-40 lat.) – 5 okrążeń
Kat. Masters II ( 41-lat i wzwyż) – 4 okrążenia
Program zawodów:
08:00 Otwarcie Biura zawodów
09:45 Zamknięcie list startujących
10:00 Start uczestników w pierwszej kategorii
+00:15 Starty uczestników w kolejnych kategoriach wiekowych rozpoczynają się po około 15 minutach od zakończenia wyścigu w poprzedniej kategorii.
~16:00 Dekoracje uczestników
~16:30 Konkurs z nagrodami (tombola) – po zakończeniu zawodów.
Dokładny regulamin jest dostępny na stronie http://dorotka.ghostbikers.pl/regulamin/
Serdecznie zapraszamy :)